Wednesday, December 7, 2016

二十ねんごのわたし

二十ねんごわたしはさっかです。そして、りょこうがすきから、せかいをみます。わたしのかぞくはとてもおおきいです。しゅじんとこどもがさんにんいます。いっしょにせかいをみます。わたしたちはニューヨークにいます。ニューヨークがたのしいです。まいにちわたしはほんをかきます。それからかぞくとあそびます。まいにちいそがしいですが、たのしいです!

8 comments:

  1. 今私の家族は3人がいます。ちちとははがいます。
    So as of right now, I'm not sure how big I want my own family to be in 20 years.. What's the best thing about having a big family?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've always had a big family so I can't imagine life without one. It's nice to know that there's always someone who's there for you!

      Delete
  2. Big families are fun right! If I think I could handle it I would want to have a big family too. But I think after two or three children I would want to tear my hair out.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm the same! I wouldn't mind having a lot of nieces or nephews though!

      Delete
  3. I want to get married and have a family soon!

    ReplyDelete
  4. いいですね。わたしも 旅行が 好きです。いしょうに 旅行しません!

    ReplyDelete
    Replies
    1. そうですか。どこへ行きたいか。

      Delete